torsdag den 27. november 2014

Slip kreativiteten løs

Et stykke birkestamme skal blive til 2 engle.

Sådan gør du:

Fotos kommer når processen går igang ;)

En stamme flækkes med en økse (min stamme blev leveret kløvet, så jeg kan ikke indsætte et foto, hvor jeg kløver, men jeg indsætter et andet)

Vingerne tegnes op og klippes til. Jeg har valgt bølgepap.

Hvad skal jeg bruge som hoved/ansigt....det ved jeg ikke pt, og derfor heller ikke hvordan det monteres.

Glorien vil jeg lave af perler trukket på ståltråd, som igen vikles om kraftigt ståltråd som formes til glorie, som igen fæstnes på hovedet. Men tænker man sagtens kunne bruge piberensere måske i guld eller sølv.

Jeg brugte:

birkestamme
en økse
blyant
bølgepap
saks
perler
tynd og kraftig ståltråd
tang til at forme glorien
en hammer
små søm/stifter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar