tirsdag den 25. november 2014

VNT i 2.praktik

VNT i 2. praktik?
Tjo....i denne praktik havde jeg et andet linjefag (SKB - Sundhed, krop og bevægelse) da jeg var dagstuderende.
Men ved at reflektere, har jeg fundet ud af, at jeg da faktisk alligevel har brugt VNT ubevidst.

Bla har jeg med brugerne lavet et maleri-forløb. Jeg havde valgt denne aktivitet, da den bruger jeg ville arbejde sammen med i  mine læringsmål, i hans yngre dage, var en temmelig habil maler, var det blevet mig fortalt. Derfor faldt valget på denne aktivitet. Rehabilitering og relationsdannelse. Og jeg valgte at lave et fælles maleri, med samtlige brugere på den afd jeg var til dette.
I rehabiliteringsforløbet var det kun ham og jeg.
(Af henhold til tavshedspligten, brugte jeg praktikstedets kamera. Men jeg vil dog undersøge, om jeg må bruge nogle af de fotos jeg har taget til denne blog)

Desuden var der af en tidligere studerende blevet lavet et sansebed, hvilket jeg brugte som "undskyldning", til at få mere bevægelse ind i hverdagen med en anden bruger.

Jeg var 1 uge i praktik i praktikken, på værkstedets glasværksted, hvor vi fremstillede brugskunst mm som skulle sælges i butikken.
Vi lavede perlekæder, og var på materialeindkøbstur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar